Veelgestelde vragen
Waar blijft mijn bestelling?
Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur zijn besteld, worden dezelfde dag verzonden.
Zodra jouw bestelling is verzonden ontvang je een mail met de track & trace code, hiermee kun je precies zien waar je bestelling is.
Hoelang is jullie levertijd?
Onze levertijd is 1-2 dagen, bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur zijn geplaatst worden dezelfde dag verzonden.
Is het mogelijk om mijn bestelling zelf op te halen?
Ja, de mogelijkheid om jou bestelling zelf op te halen is alleen op afspraak.
stuur ons een mail of dm om een afspraak te maken
adres:
Stationsstraat 18
5935 RA Steyl
Ik wil graag iets retouren.
Op onze pagina retouren staat precies beschreven hoe jij jou bestelling kunt retourneren.
Ik heb geen bevestigingsmail of track & trace code ontvangen.
Het kan helaas gebeuren dat de bevestigingsmail in de spambox is beland. Het kan ook voorkomen dat je je email adres niet goed hebt ingevuld.
Wanneer je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, maar het bedrag wel van je bankrekening is afgeschreven hebben wij jou bestelling ontvangen en gaan wij hiermee aan de slag.
Mocht je hier over twijfelen neem dan contact met ons op via info@livomi
Kan ik jullie ook bellen?
Alle communicatie van de webshop gaat via de mail.
Wil jij graag bellen omdat je er niet uitkomt? Stuur ons dan mail met je naam, ordernummer en je vraag naar info@livomi.nl. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.